Winkelwagen  

Hoe Wordt Uw Bestelling Verstuurd?


Bezorgen

Veel gestelde vragen over het bezorgen van uw pakket:

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Binnen Nederland wordt uw pakket normaal gesproken binnen 2 werkdagen geleverd. Wij laten u weten wanneer de levering langer duurt. Dit kan gebeuren wanneer het product niet op voorraad is. Een voorbeeld:

Dag van bestelling Dag van levering
Maandag Woensdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag Zaterdag
Vrijdag Woensdag
Zaterdag Woensdag
Zondag Woensdag

Bestellingen geplaatst voor 11:30 worden meestal nog dezelfde dag verzonden.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij hebben vaste lage verzendkosten van € 6,95 ongeacht de grootte van uw pakket. Eilandtoeslag € 7,50. Verzenden naar het buitenland is mogelijk, neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Welke transporteur zorgt voor de aflevering?

Voor alle zendingen maken wij gebruik van Flespakket. Dit is een gespecialiseerde transporteur op het gebied van wijn en andere dranken. Zij zorgen voor de noodzakelijke breukvrij verpakkingen. Flespakket is een onderdeel van PostNL.

Ik was niet thuis toen de koerier/postbode langs is geweest, wat nu?

De koerier/postbode zal een brief bij u in de brievenbus doen. U kunt met de informatie op deze brief een nieuwe afspraak plannen op www.nieuwelevering.nl. Maakt u hier geen gebruik van dan wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Het pakket wordt twee keer aangeboden vóórdat het naar een PostNL depot wordt gestuurd. Het is ook mogelijk dat uw pakket afgeleverd wordt bij uw buren.

Kan ik mijn pakket ook volgen?

In het e-mailbericht wat u ontvangt staat een link naar de track & trace website, daar kunt u zien waar uw pakket zich bevindt.

Wordt mijn bestelling CO2-neutraal verzonden?

Ja, WijnhuisOss.nl neemt haar verantwoordelijkheid om de belasting op het milieu en de planeet tot het minimum te beperken. Alle pakketten worden CO2-neutraal verzonden.

Wordt de factuur meegestuurd?

Nee, deze krijgt u per e-mail toegestuurd.

Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice. U kunt ons mailen op info@drankgenot.nl of bellen naar 0412-632504. Wij zullen u in de meeste gevallen vragen om het pakket te retourneren en wij sturen u dan indien mogelijk direct een vervangend product. Is uw product niet meer leverbaar dan krijgt u de mogelijkheid voor eenzelfde bedrag een andere product uit te zoeken of u kunt er voor kiezen om het betaalde bedrag in zijn geheel teruggestort te krijgen.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Bij het bestellen van uw producten kunt u een afwijkend bezorgadres ingeven.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker! Bij het bestellen van uw producten kunt u aangeven of u het product wilt laten verzenden of dat u het op wilt halen in onze winkel. Het voordeel voor u is dat u geen verzendkosten hoeft te betalen. De openingstijden van onze winkel zijn:

Maandag 13.00 - 18.00
Dinsdag 09.00 - 18.00
Woensdag 09.00 - 18.00
Donderdag 09.00 - 21.00
Vrijdag 09.00 - 18.00
Zaterdag 09.00 - 17.00
Zondag gesloten